Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
(Thread IKs: Nenonen)
What should the presidential powers be in 2020?
This poll is closed.
UNLIMITED!!!! URKKI 2.0!!!!!! 3 23.08%
Sauli should be allowed to telecast to our homes whenever he pleases, but that should be the limit. 2 15.38%
He should be limited to writing mildly worded letters to HBL and other provincial newspapers. 2 15.38%
None. More power to Sanna & Katri & Maria & Li & Anna-Maja & Jenni! 2 15.38%
Unlimited, but every decision must be subject to a plebiscite. 0 0%
None, but the president's life must be video streamed 24 /7 for the duration of their term, with no censorship. 4 30.77%
Total: 13 votes
[Edit Poll (moderators only)]

 
  • Post
  • Reply
doverhog
May 31, 2013

Defender of democracy and human rights 🇺🇦
Ei se ollu haukku.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

endlessmonotony
Nov 4, 2009

by Fritz the Horse
En lukenukkaan sitä sellasena, ajattelin vaan että millasta tää olis Rinteen johtamana.

Tai Sipilän. Tai Orvon. Ois lisää orpoja.

bloom
Feb 25, 2017

by sebmojo
Kokoomusjohtoinen korona olisi kyllä ollut mielenkiintoinen nähdä. Työttömät aktivoidaan mehiläisen koronaleireille ja kaikki putoilee vartiotorneista.

bloom fucked around with this message at 12:40 on Jul 16, 2021

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Työttömät internoidaan Thaimaahan. Saavat palata kotiin jos lupaavat kerätä 10000 ämpäriä marjoja kesässä.

Darkest Auer
Dec 30, 2006

They're silly

Ramrod XTreme

Nenonen posted:

Työttömät internoidaan Thaimaahan. Saavat palata kotiin jos lupaavat kerätä 10000 ämpäriä marjoja kesässä.

Vuoden päästä muutaman miljoonan euron konsulttitiimi tekee raportin jossa kerrotaan että kaikki varatut ämpärit ovat käyttämättöminä varastossa.

DanTheFryingPan
Jan 28, 2006

Darkest Auer posted:

Vuoden päästä muutaman miljoonan euron konsulttitiimi tekee raportin jossa kerrotaan että kaikki varatut ämpärit ovat käyttämättöminä varastossa.

Proposed solution: cut some more kannustinloukut so laiskat työttömät start looking for real jobs instead of sitting on their asses all day.

No. 1 Callie Fan
Feb 17, 2011

This inkling is your FRIEND
She fights for LOVE

DanTheFryingPan posted:

Proposed solution: cut some more kannustinloukut so laiskat työttömät start looking for real jobs instead of sitting on their asses all day.

What, instead of looking for bullshit office work that amounts to nothing?

Jasper Tin Neck
Nov 14, 2008


"Scientifically proven, rich and creamy."

Today in news, PS bigwigs, want Purra, a storm is wrecking all but the southernmost parts of Finland and an old SDP civil servant wants the government to subsidize home mortgages.

Issaries
Sep 15, 2008

"At the end of the day
We are all human beings
My father once told me that
The world has no borders"

Vielä jos Kokoomus ja Liike ny vaihtavat naisjohtajaan, niin on matriarkaatti pystyssä.

Hiekkakauppias
Mar 26, 2008

OJ's humble beginnings in acting helped prepare him for the media spotlight in Calgary
Kokoomus nojaa ainoastaan tolkkuun ja faktapohjaiseen politiikkaan päätöksenteossaan, ei nainen semmoisesta voi olla vastuussa.

DanTheFryingPan
Jan 28, 2006

No. 1 Callie Fan posted:

What, instead of looking for bullshit office work that amounts to nothing?

You might sacrifice your physical and mental health for a pittance while contributing nothing to society, but at least shareholders gained value, and those consultants can buy a second boat.

DarkCrawler
Apr 6, 2009

by vyelkin
https://yle.fi/uutiset/3-12021169

Shouldn't news be, you know, new information?

Kemper Boyd
Aug 6, 2007

no kings, no gods, no masters but a comfy chair and no socks
Wonder what is this guy's forums name: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0c2fb4b2-bd80-4de6-a03e-5a0f9a31d0a5

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Olin kyllä tiistaina Joensuussa, ehkä otin, mutta en muista poliiseja tai mitään muutakaan :confuoot:

e: meni muuten lomasuunnitelmat osin uusiksi kun kaverille pärähti koronteenia, oli tarkoitus viettää viikonloppua hesois. Noh, koirat haukkuu ja maakuntakierros jatkuu.

Nenonen fucked around with this message at 20:21 on Jul 21, 2021

matti
Mar 31, 2019

tuo punkstoo homma vähän räjähti, hyvä niin vaikka eka vähän tuumin haluanko median Ottavan Kantaa skene juttuihin

DarkCrawler
Apr 6, 2009

by vyelkin

matti posted:

tuo punkstoo homma vähän räjähti, hyvä niin vaikka eka vähän tuumin haluanko median Ottavan Kantaa skene juttuihin

Metal too.

Suomiraptoo has been surprisingly quiet given the subject matter in the songs and music videos.

matti
Mar 31, 2019

bergmanin lepraus on kyllä ollut kauan tiedossa ja vähän ihmettelin miten joku LPRHC bookkas sen

slowdave
Jun 18, 2008

matti posted:

tuo punkstoo homma vähän räjähti, hyvä niin vaikka eka vähän tuumin haluanko median Ottavan Kantaa skene juttuihin

Just sitä perus "annetaan oikeuslaitoksen hoitaa eikä mitään anonyymejä syytöksiä, omalla nimellä tollaset" -tason paskaa on kyllä ollut jonkin verran, mutta ei kai tollasella mediakeskustelulla oo niin väliä jos ykkösprioriteettina on toi skenen sisäisten toimintatapojen ja siinä liikkuvien miesten käytöksen muuttaminen.

Vaikka oon seurannut sivusta tota punkstoo-keskustelua enkä kuuntele punkkia tai ole mukana punkissa mitenkään paitsi joidenkin frendien kautta, niin on ollut ihan hienoa kuitenkin huomata miten toi skene selkeästi pystyy itsereflektioon, ettei se kaikki oo vaan sellasta kaikki paskaks heinis vaasankatu jeah sekismeininkiä. Vrt @hippiestoo

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Tyhmä kysymys, mutta mikä se juttu Uuden Musiikin Rockshow'n hyllyttämisen kanssa oli?

matti
Mar 31, 2019

Nenonen posted:

Tyhmä kysymys, mutta mikä se juttu Uuden Musiikin Rockshow'n hyllyttämisen kanssa oli?

”Täällä on nyt mainittu tosta radiotoimittajasta, joka käyttää väärin valta-asemaansa Suomen rokkiskenessä mut esittäytyy somessa naisia puolustavana ”hyvänä tyyppinä. Äijä on lähes nelikymppinen mutta naiset jotain parikymppisiä jos sitäkään”, kirjoituksessa kerrotaan.

”Musatoimittajan työsähköpostiin on promottu bändiä radiosoittoon, pian naispuoliselle jäsenelle perässä tulee kaveripyyntöä ja sit seuraamispyyntöä somessa. Sit pyydetään hengaan/treffeille ja jos antaa pakit, niin bändin musan soiminen on loppunut ohjelmassa, vaikka aiemmin hehkuttanut bändejä ja radiossakin kertonut että ’näistä kuullaan vielä mun ohjelmassa’.”

”Hän usein kysyi mua mukaansa saunaan, kutsu mua koko ajan rakkaakseen, kommentoi mun kehoa seksuaalissävytteisesti, halusi alkaa mun artistiprojektin manageriksi ja sain kuulla, että parille muulle nuorelle naiselle lupaillut samaa, mut vaatinut myöhemmin korvauksia työstä mitä ei koskaan edes tehnyt.”

”Kun meillä meni sukset ristiin saaneeni selville hänen systemaattisesta vuosia kestäneestä groomailusta, vei hän meidän välisen keskustelun bändimme sähköpostiin, väitti kertomani olevan paskapuhetta ja syytti minua kaikesta, vaikka hän oli juuri saanut puhuttelun työnantajaltaan valta-aseman väärinkäytöstään”.

oisko se tämä

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Tattis, ei vittu...

e: tosin osa tuosta on (ehkäpä odotettavasti, anonyymin paljastuskanavan luonteesta johtuen) aikasta leveällä pensselillä maalailua. "Lähes nelikymppinen" vonkaa "jotain parikymppisiä" mimmejä, ihan kuin se tekisi tyypistä jonkun Salen. Nuo syytökset valta-aseman väärinkäytöstä ja yleinen niljakkuus ovat jo paljon vakavampia.

Nenonen fucked around with this message at 07:53 on Jul 22, 2021

Gortarius
Jun 6, 2013

idiot
Yrittänyttä ei laiteta.

Warden
Jan 16, 2020
Ei vittu, kävin lukaisemassa noit @metaltoo-postauksia, joita joku molopää kommentoi, että "tässä oli sisältövaroituksena grooming ja pedofilia, mutta teknisesti ottaen kyseessä on EPHEBOPHILIA koska olit jo 15-vee...". :barf:

bloom
Feb 25, 2017

by sebmojo
https://yle.fi/uutiset/3-12021811

Työvoimapula! Kolmasosa alalta lähtijöistä sanoo syyksi liian huonon palkan.

Ravintolabossi: Mitä jos poistettais sunnuntailisät? Luvataan kompensoida muussa palkassa lol

matti
Mar 31, 2019

jännä homma kun nollatuntisopparillta ei maistu korona-aikana duuni :o

Fish of hemp
Apr 1, 2011

A friendly little mouse!

bloom posted:

https://yle.fi/uutiset/3-12021811

Työvoimapula! Kolmasosa alalta lähtijöistä sanoo syyksi liian huonon palkan.

Ravintolabossi: Mitä jos poistettais sunnuntailisät? Luvataan kompensoida muussa palkassa lol

When demand surpasses supply, then usually prices to up.

For some reason this doesn't of should't work at the labour market.

Warden
Jan 16, 2020
Ollut aika villiä seurata somessa kun setämiehet raivoaa sylki lentäen päiväkausia sen takia, että lukivat ensimmäiset kaksi lausetta jonkun 19-vuotiaan äidinkielen ylioppilaskoeaineesta.

germlin
May 31, 2011
Fun Shoe

Warden posted:

Ollut aika villiä seurata somessa kun setämiehet raivoaa sylki lentäen päiväkausia sen takia, että lukivat ensimmäiset kaksi lausetta jonkun 19-vuotiaan äidinkielen ylioppilaskoeaineesta.

Kesälomien aikaan riittää viinaa ja mielipiteitä.

Warden
Jan 16, 2020

germlin posted:

Kesälomien aikaan riittää viinaa ja mielipiteitä.

Mulla loppuu tähän viikkoon. :(

Rappaport
Oct 2, 2013

Warden posted:

Mulla loppuu tähän viikkoon. :(

Kesälomaviina kestää vain hetken, mutta torkkupeitto auttaa koko eliniän!

Darkest Auer
Dec 30, 2006

They're silly

Ramrod XTreme

Warden posted:

Mulla loppuu tähän viikkoon. :(

Sama. Eläkettä ja/tai perintöä odotellessa.

doverhog
May 31, 2013

Defender of democracy and human rights 🇺🇦

Warden posted:

Mulla loppuu tähän viikkoon. :(

Mä taas oon ollu heinäkuun 23 päivästä 19 töissä mutta nyt on vapaa viikonloppu. :cheers:

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

Warden posted:

Mulla loppuu tähän viikkoon. :(

Viikko vielä :chord:

DarkCrawler
Apr 6, 2009

by vyelkin

Darkest Auer posted:

Sama. Eläkettä ja/tai perintöä odotellessa.

Just lol if you are under 40 and expect to get eläke

Bushmeister
Nov 27, 2007
Son Of Northern Frostbitten Wintermoon

DarkCrawler posted:

Just lol if you are under 40 and expect to get eläke

No, Mr. Bond, I expect to die

Herman Merman
Jul 6, 2008
I'm often surprised how leftists joking about not getting any pensions in the future sound indistinguishable from libertarians

the only difference is that libertarians typically segue into bitcoins or something equally stupid

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Public pension funds are a pyramid scheme; hence we should liquidate them and leave penniless all current pensioners who weren't super smart like I and invested in private pension insurance funds :agesilaus:

Jasper Tin Neck
Nov 14, 2008


"Scientifically proven, rich and creamy."

Herman Merman posted:

I'm often surprised how leftists joking about not getting any pensions in the future sound indistinguishable from libertarians
Not entirely without reason though. You know how right-wingers scream incessantly about taxes going up, up, up while taxes are constantly being cut? It's not taxes sensu stricto, it's pension contributions.

Jasper Tin Neck fucked around with this message at 18:57 on Jul 24, 2021

Herman Merman
Jul 6, 2008
Being worried about huoltosuhde is one thing, fundamentally misunderstanding how pension funds work and therefore calling them pyramid schemes is another thing entirely, and I'm seeing more of the latter

Adbot
ADBOT LOVES YOU

doverhog
May 31, 2013

Defender of democracy and human rights 🇺🇦

Nenonen posted:

Public pension funds are a pyramid scheme; hence we should liquidate them and leave penniless all current pensioners who weren't super smart like I and invested in private pension insurance funds :agesilaus:

We should cut all pensions above 2k e and also cut pension payments for current and future workers.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply