Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
(Thread IKs: Nenonen)
What should the presidential powers be in 2020?
This poll is closed.
UNLIMITED!!!! URKKI 2.0!!!!!! 3 23.08%
Sauli should be allowed to telecast to our homes whenever he pleases, but that should be the limit. 2 15.38%
He should be limited to writing mildly worded letters to HBL and other provincial newspapers. 2 15.38%
None. More power to Sanna & Katri & Maria & Li & Anna-Maja & Jenni! 2 15.38%
Unlimited, but every decision must be subject to a plebiscite. 0 0%
None, but the president's life must be video streamed 24 /7 for the duration of their term, with no censorship. 4 30.77%
Total: 13 votes
[Edit Poll (moderators only)]

 
  • Post
  • Reply
lollontee
Nov 4, 2014
Probation
Can't post for 10 years!

Rappaport posted:

En varmaan olekaan kovin lukutaitoinen, mutta jos esimerkiksi katsomme kohtaa

niin näemme että kyseessä on aika NATO-myönteinen sopimus Suomen puolelta.

:doh: väitit että NATO pääsee suomeen "milloin haluaa" ja saa tehdä "mitä näkee hyväkseen" ja lainaat vastineeksi NATOn lupaa tehdä kaupallisia sopimuksia Suomeen kutsuttuna, niin juu lukutaitosi on kyllä kieltämättä aika surkealla tasolla

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Rappaport
Oct 2, 2013

Jos lähdemme siitä että NATO on kaiken pahan alku ja juuri, niin olisi kyllä mukava herätä lollonteen sunnuntaihin.

lollontee
Nov 4, 2014
Probation
Can't post for 10 years!
happamia ovat häviäjän marjat

Rappaport
Oct 2, 2013

Sanoi Venäjä Ukrainalle?

matti
Mar 31, 2019

sodat loppuu tunnetusti hommaamalla lisää aseita

iiihan kohta

endlessmonotony
Nov 4, 2009

by Fritz the Horse

lollontee posted:

se että mää postaan täysin rationaalisia ja perusteltuja argumentteja joiden johtopäätöksistä sää oot eri mieltä ei ole trollailua, nyt hyvä luoja ota se ote niistä DnD reflekseistä.

:nallears:

Catpain Slack
Apr 1, 2014

BAAAAAAH
:gas:

doverhog
May 31, 2013

Defender of democracy and human rights 🇺🇦

Forktoss posted:

We already have eduskuntavaalit coming up in a year and you can bet every single party and candidate will be pressed on their natokanta a hundred times. A year's maybe a long time in this situation but a kansalaisaloite also takes a while to process and setting up a kansanäänestys takes months and months more still. I don't really see the point when we have what will be de facto natovaalit coming up anyway, 2023 parliamentary results will most likely reflect how people feel about joining NATO accurately enough.

I mean that Sanna and ja Niinistö pitäis kokouksen ja lähettäis hakemuksen nyt, ilman mitään äänestyksiä. Sota-asioista ei järjestetä vaaleja.

Kemper Boyd
Aug 6, 2007

no kings, no gods, no masters but a comfy chair and no socks
Kansam äänestys Natohommista olisi tietty sillai fiksu veto että sitten se homma olisi taputeltu ennen vaaleja ja ne voitaisiin käydä jokseenkin normaalissa järjestyksessä, mikä varmaan ainakin demareita ja vassia kiinnostaisi kovasti.

No. 1 Callie Fan
Feb 17, 2011

This inkling is your FRIEND
She fights for LOVE

doverhog posted:

Sota-asioista ei järjestetä vaaleja.

"Do you want a war with Russia, yes/no?"

Andrast
Apr 21, 2010


No. 1 Callie Fan posted:

"Do you want a war with Russia, yes/no?"

Russia is distracted, now is the best time to take Karjala takaisin

endlessmonotony
Nov 4, 2009

by Fritz the Horse

Andrast posted:

Russia is distracted, now is the best time to take Karjala takaisin

Petsamo kans.

Stubb Dogg
Feb 16, 2007

loskat naamalle
Finnair will be probably completely hosed when Russia retaliates. Still worth the price though

https://twitter.com/timoharakka/status/1497698697102118913?s=21

Issaries
Sep 15, 2008

"At the end of the day
We are all human beings
My father once told me that
The world has no borders"

Andrast posted:

Russia is distracted, now is the best time to take Karjala takaisin

Uralille asti!



Lol. Unohdin Kalingradin. Olkoot reservaatti.

Rappaport
Oct 2, 2013

Mukava että piskuinen Norjakin sai sentään vähäsen jotakin.

lollontee
Nov 4, 2014
Probation
Can't post for 10 years!

Rappaport posted:

Mukava että piskuinen Norjakin sai sentään vähäsen jotakin.

saami saamelaisille!

Rappaport
Oct 2, 2013

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin hyvä osa tuosta Suomelle merkitystä vihreästä voitaisiin jakaa erinäisten kansojen kesken. No, heiden keitä Stalin ei ehtinyt tuhota kokonaan. Mutta kumminkin, onhan tuossa maata ja mantua.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Sodan ensimmäinen uhri on Paavo.

https://www.paavovayrynen.fi/2022/02/27/ukrainan-sota-on-kaynyt-terveyden-paalle/

quote:

Minun tunteeni olivat vahvasti pinnassa perjantaiaamuna, mutta en sentään itkenyt. Sen sijaan fyysinen reaktioni oli voimakas. Verenpaineeni nousi ja nenäni alkoi vuotaa verta.

Verenvuotoa on ollut silloin tällöin aikaisemminkin, mutta olen saanut sen aina itse tyrehdytetyksi. Niin tapahtui nytkin, mutta tällä kertaa vuoto päivän mittaan jatkui ja yltyi.

Jouduimme tilaamaan ambulanssin, joka kuljetti minut Tuusulan kodistamme Hyvinkään sairaalaan. Siellä vuoto yritettiin saada loppumaan ns. kemiallisella polttamisella, mutta kotiin palattuani vuoto alkoi uudelleen.

Tilasimme jälleen ambulanssin, joka vei minut HUS:in korva- ja nenäklinikalle. Siellä tehty sähköinen polttaminen lopetti verenvuodon. Nyt nenänikin kestää uusia järkytyksiä.

Olen ottanut Venäjän hyökkäyksen erityisen raskaasti sen vuoksi, että olen seurannut Ukrainan tapahtumia tiiviisti varsinkin vuodesta 2001 alkaen, jolloin tein Euroopan parlamentissa raportin EU:n suhteista tähän maahan.

doverhog
May 31, 2013

Defender of democracy and human rights 🇺🇦
Paavo lol

Also the Ukraine situation reminds me of the winter war, and if you wanna call that dumb or trite I accept it. What is reality except a succession of cliches and mistakes, same stories told over again.

Anyway, may Putin rot in hell.

Hiekkakauppias
Mar 26, 2008

OJ's humble beginnings in acting helped prepare him for the media spotlight in Calgary
Paavo is the true victim here, we should all pray for him in battle against the fascism of old age

Herman Merman
Jul 6, 2008

doverhog posted:

I mean that Sanna and ja Niinistö pitäis kokouksen ja lähettäis hakemuksen nyt, ilman mitään äänestyksiä. Sota-asioista ei järjestetä vaaleja.
AFAIK Nato as a rule only accepts as its members countries where a sufficient majority of the population actually wants to join Nato. This popular sentiment can be measured using polls over some period of time, or a referendum. Before this information is available, sending applications is not gonna do much good.

Letmebefrank
Oct 9, 2012

Entitled



Nyt on kyllä jännä vertaus

:kstare:

Zat
Jan 16, 2008

An Yle poll has 53% for NATO membership. 28% no, 19% undecided.

https://yle.fi/uutiset/3-12336530

Warden
Jan 16, 2020
Voisko joku foorumiveteraani selittää mulle ton C-Spammin? Ei ole oikein koskaan auennut mulle se osio.

Onko se olemassa ironista paskapostaamista varten, larppaako jengi siellä jotain karikatyyriä vasemmistohörhöstä yhteisenä taidaperformanssina, vai onko ne sen postaajat ihan tosissaan ja vaan vitun kuutamolla tyyliin kaikesta?

slowdave
Jun 18, 2008

Warden posted:

Voisko joku foorumiveteraani selittää mulle ton C-Spammin? Ei ole oikein koskaan auennut mulle se osio.

Onko se olemassa ironista paskapostaamista varten, larppaako jengi siellä jotain karikatyyriä vasemmistohörhöstä yhteisenä taidaperformanssina, vai onko ne sen postaajat ihan tosissaan ja vaan vitun kuutamolla tyyliin kaikesta?

Ne on blackpilled jenkkejä

endlessmonotony
Nov 4, 2009

by Fritz the Horse

Warden posted:

Voisko joku foorumiveteraani selittää mulle ton C-Spammin? Ei ole oikein koskaan auennut mulle se osio.

Onko se olemassa ironista paskapostaamista varten, larppaako jengi siellä jotain karikatyyriä vasemmistohörhöstä yhteisenä taidaperformanssina, vai onko ne sen postaajat ihan tosissaan ja vaan vitun kuutamolla tyyliin kaikesta?

D. Kaikki yllä mainitut.

endlessmonotony
Nov 4, 2009

by Fritz the Horse
"Tästä ei ota selvää Erkkikään", mutta foorumina.

C-SPAM on ironista postausta sen takia kun maailmantapahtumat on helvetin tyhmää paskaa ja kellään ei oo järjen häivääkään, ei varsinkaan C-SPAM postaajilla. Tietävät kyllä että ironinen postaus aika usein on vaan vakavaa postausta jota ei oo pokkaa sanoa ilman trollailua, mutta sen ei menoa pitäisikään haitata. Jos postaus on ihan helvetin tyhmää, niin on myös maailman meininki.

Warden
Jan 16, 2020

endlessmonotony posted:

"Tästä ei ota selvää Erkkikään", mutta foorumina.

C-SPAM on ironista postausta sen takia kun maailmantapahtumat on helvetin tyhmää paskaa ja kellään ei oo järjen häivääkään, ei varsinkaan C-SPAM postaajilla. Tietävät kyllä että ironinen postaus aika usein on vaan vakavaa postausta jota ei oo pokkaa sanoa ilman trollailua, mutta sen ei menoa pitäisikään haitata. Jos postaus on ihan helvetin tyhmää, niin on myös maailman meininki.

Kiitoksia, tää selventää.


slowdave posted:

Ne on blackpilled jenkkejä

Punapilleröidyt olmit oli jo tuttuja, mutta jouduin googlaamaan mikä tää juttu oli. Notta semmosta.

slowdave
Jun 18, 2008

Ehkä ei blackpilled, mutta doomereita. Toinen termi minkä voi googlettaa.

DarkCrawler
Apr 6, 2009

by vyelkin
I don't have to Google anything you just said because I am a thoroughly kaleidoscope-pilled destroyed human being

Patrocclesiastes
Apr 30, 2009

Take the kepupill

lollontee
Nov 4, 2014
Probation
Can't post for 10 years!
vitullako sitä tätä maailmaa rationaalisesti kattoo ilma psykonauttista ironiaa, ku pilluukaa ei tuu

Fated To Be Fat
May 23, 2009

A branch without a tree.
Jos joutuis jenkeissä asumaan niin kyllä sitä hulluksi tulis. Suomi ei vielä (onneksi) ole päässyt kokemaan samantasoista kapitalismin hidasta ja kivuliasta kuolemaa kuin siellä.

C-Spam on myös ylivoimaisesti huvittavin paikka tällä kuolleella sodomiittifoorumilla.

Darkest Auer
Dec 30, 2006

They're silly

Ramrod XTreme

Warden posted:

Voisko joku foorumiveteraani selittää mulle ton C-Spammin? Ei ole oikein koskaan auennut mulle se osio.

Onko se olemassa ironista paskapostaamista varten, larppaako jengi siellä jotain karikatyyriä vasemmistohörhöstä yhteisenä taidaperformanssina, vai onko ne sen postaajat ihan tosissaan ja vaan vitun kuutamolla tyyliin kaikesta?

The real answer is irony poisoning

Herman Merman
Jul 6, 2008
Plus a smidgeon of genuine mental health issues, but maybe that's redundant

Ihmemies
Oct 6, 2012

I spend most of the time on forums reading CSPAM these days.

Bushmeister
Nov 27, 2007
Son Of Northern Frostbitten Wintermoon

I only read C-SPAM for the articles.

endlessmonotony
Nov 4, 2009

by Fritz the Horse
I only read C-SPAM for the tits.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Mentiinköhän jo liian pitkälle?

https://yle.fi/uutiset/3-12338629


En kyllä tiedä mitä Teuvo Hakkarainen tuolla tekee.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

barbecue at the folks
Jul 20, 2007


Patrocclesiastes posted:

Take the kepupill

The peat pill

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply