Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Post
  • Reply
Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon
krysser fingrene for at den norske drittregjeringa faller fra hverandre pga. budsjettforhandlinger i løpet av de neste dagene

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon
we become sweden's colony again

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon
Jeez Louise trodde den tråden her var gone. Fluff slenger ut truth bombs left and right og de samme idiotene som var her tidligere klarer ikke la være dreie debatten over på vigrid-talking points fra nittitallet. Innvandring = cool and good. EOD. Suckit bhenchods

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon
Loool document.no-link. pls link til gates of Vienna når du er i gang og da pls.

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon

Heinz Hynkel posted:

Oh! Do you think it is fake news?

Hva med å bare bruke en helt normal nyhetskilde i stedet for en breivik-approved hatblekke? Nei, hangon frie ord er kanskje mer din ting? Har du tilfeldigvis skikkelig sterke meninger om jøder og reptiler også? Skjønner seriøst ikke at dere document.no-psychos fortsatt holder på. Also, skikkelig kvalitetstegn at du bruker søplebegrep fra ytre høyre i Amerika i fullt alvor. Er "cuck" en del av vokabularet ditt også?

La meg gjette: du er mann, bor på bygda, har aldri satt dine føtter i "storbyen", facebook-coverbildet ditt er er norsk flagg/vikingrelatert/en stygg muskelbil, graduated at: livets harde skole. Hahaha dere er så jævlig ynkelige as

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon

His Divine Shadow posted:

Najs, kontra en annans fördomar med dina egna stereotyper. Låter som du och heinz har något gemensamt.

Awooga! Konstruktiv idiotapologisme. Sorry as, jeg legger meg flat, vi burde obviously ta kokohøyre på alvor og gi dem en plattform. Synspunktene deres er helt legitime og burde ha en plass i den politiske diskursen på lik linje med alt annet...

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon

Heinz Hynkel posted:

I don't care about what the source for the news are as long as they are real. I don't find jews and reptiles (what is wrong with you?) very interesting either. I used fake news because its funny and get used by
both side of the political spectrum. Yes I am male but don't live in "storbyen" because we got zero of them here in Norway. Maybe you should care more about what is discussed than who is doing it?
And stop with the breiviking, please, its a pathetic form for hitling and it just don't work anymore.

If it walks like a duck, and talks like a duck... Altså hvorfor funker det ikke lenger? Er du en av de gærningene som mener at "Breivik var inne på noe"? lol

En ting jeg aldri blir klok på er hvorfor slimåler seg deg blir helt monomant opptatt av innvandring som den ene store politiske saken som alt dreier seg om. I verdensbildet deres kan liksom alt kjipt forklares med innvandring og innvandrere. La meg spørre, hva er egentlig grunnen til at du har fått det her autistiske tunnelsynet? Har innvandring hatt noen som helst faktisk påvirkning på livet ditt? Omgås du innvandrere? På et eller annet tidspunkt har noe trigga deg til å begynne å lese document, oppgulpet til HRS og lignende. Hva var det som var den utløsende årsaken? Ble du stressa når du så litt multikultur på Oslo S ellerno?

Altså hva er det du føler er trua av innvandring? Hvis det er typ velferdsordninger, så har jeg nyheter for deg: vi trenger en haug med innvandring for å holde tannhjula i gang framover. Hva er planen din for å demme opp for eldrebølgen hvis man skal kjøre et innvandringsfritt egoløp?

Du bryr deg ikke om hva kilden er, men du bruker likevel konspiratoriske kilder fra ytre, ytre høyre. Makes sense. Hvis det ikke er så farlig med kilden, så har du kanskje godt av å bruke kilder som har et litt mer allsidig verdenssyn? Det at du bare leser paranoid piss, fører kanskje til at du får et tilsvarende skrudd verdenssyn.

Fake news blir demonstrativt ikke brukt av begge sider av debatten. Høyresida har sausa sammen to forskjellige begreper.
Uttrykk 1: "Fake news" - originalt brukt om ting trukket ut av rævva på artikkelforfattere for å generere klikk og adrevenues.
Uttrykk 2: "Lügenpresse" (evnt. "jüdenpresse" hvis du er gammelnazist) brukt av nynazister/pegida og, mer nylig, kokohøyre om nyheter, som ikke er usanne, men som de ikke liker.
De som bruker uttrykka i dag (dvs. deg) sier "fake news" men mener "lügenpresse".

Relevant document.no-forside:
[timg]https://i.imgur.com/16XzjyH.jpg][/timg]

Sånn pls gå genuint i deg selv i to sekunder og tenk litt før du eventuelt svarer. Ikke la deg påvirke av at det her egentlig er et hånlig og hatsk personangrep fra min side. Jeg er faktisk genuint interessert i svaret ditt på det her, selv om jeg synes du er en jævla klovn.

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon
sorry, følte bare at jeg måtte gjøre min del av jobben for å holde scandipoltråden så fucka som den pleier å være :///

e: Den listhaugsaken er rimelig bizarr. Lurer på hvem det var som bestemte at en gjennomgang av smykkene en statsråd har hatt på seg på forskjellige scanpixbilder flere år tilbake er nyhetsverdig. Hun skal ha for at hun er satans god til å gå i offerrollen da. Teflon-sylvi

Truck Stop Daddy fucked around with this message at 13:02 on Mar 7, 2017

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon

Collateral Damage posted:

Kan vi gå tillbaka till att diskutera vad som är ok att ha på pizza? Det var ett intressantare ämne.

Fikk nylig bekrefta at reinskav er veldig innafor på pizza

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon

Nice piece of fish posted:

Hey, dette var et interessant poeng. Hadde jeg faktisk ikke tenkt over, men intet nytt under solen etc.
Nei, det var interessant å se hvor kjapt den originale fake news-diskursen plutselig blei hijacka og begynte å handle om noe helt annet. Hadde vel neppe skjedd om de to begrepene ikke hadde levd parallelt i en stund alt. Tviler på at lügenpresse hadde klart å krysse over i mainstreamen med det første, hvis det ikke var for at fake news-debatten ga dem muligheten.

Biomute posted:

Vennligst ikke. Forstår at man har en del sinne man sitter på, men kritikken du får har noe ved seg.
Jeg veit at posten min er usaklig og kritikkverdig, men jeg er også typ oppriktig overbevist om at hån/vold er den eneste formen for oppmerksomheten man burde vie ytre høyre :shrug:

Cardiac posted:

Kul att du drar ett nyliberalt argument för invandring för övrigt.
må jo bruke språk dere forstår. kommer ikke til å bruke noe mer tid på det her tho, virka som om folk var litt lei haha

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon

Cardiac posted:

Så inget motargument, förutom en halmgubbe. Kul.

grenser bad, brobygging good+cool? er ikke så vanskelig altså

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Truck Stop Daddy
Apr 17, 2013

A janitor cleans the bathroom

Muldoon

Biomute posted:

It's tough to be a leftist right now. I desperately want to get the right-wing out of power, but AP has never been shittier. SV appears to be in no position to form a coalition with AP and try to bring them back over the line so there does not appear to be any legitimate (as in, one that would have any effect) left-wing vote this election. Gonna vote Rødt.



#feelthebjørn

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply