Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
(Thread IKs: Nenonen)
What should the presidential powers be in 2020?
This poll is closed.
UNLIMITED!!!! URKKI 2.0!!!!!! 3 23.08%
Sauli should be allowed to telecast to our homes whenever he pleases, but that should be the limit. 2 15.38%
He should be limited to writing mildly worded letters to HBL and other provincial newspapers. 2 15.38%
None. More power to Sanna & Katri & Maria & Li & Anna-Maja & Jenni! 2 15.38%
Unlimited, but every decision must be subject to a plebiscite. 0 0%
None, but the president's life must be video streamed 24 /7 for the duration of their term, with no censorship. 4 30.77%
Total: 13 votes
[Edit Poll (moderators only)]

 
  • Post
  • Reply
Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Mitäs jos katkaistais kaikki kulkuyhteydet Helsingin kantakaupungille ja etenkin pois sieltä, sillat räjäytetään, meri miinoitetaan jne. ja katsotaan vaikka 50 vuoden päästä että millaisia elämänmuotoja siellä on siinnyt.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

Darkest Auer posted:

I think the title of the thread should include a reminder that Kepu pettää aina

Finnish Politics Megathread III: Kepu Piss Tapes Are Real

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Paavo on poliittinen singulariteetti jolla kaikki huomio on keskittynyt oman navan ympärille. Tästä johtuva aika-avaruuden vääristymä saa Paavon kuvittelemaan että koko poliittinen konstellaatio kiertää hänen ympärillään eikä kukaan pääse pakoon hänen vetovoimaansa.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Ja on tää Lemmenjokigate taas ihan älytöntä. Jos ilmavoimat ja porhot vähän yhdessä ottavat keittoa puolustusvoimien huvilalla ja tunteet vähän kuumenevat, niin pitäisi ymmärtää että se on osa harjoitusta. Nyt sitten kaikki Salea myöten haluavat kuulla kaikki juorut. What happens in Lappi stays in Lappi!

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Miltä tuntuu kun nuuhkit sormiasi?

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

kuinka pian meemit vanhenevatkaan

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Halla-aho is a useful idiot.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Helvetin hyvää työskentelyä, HU!

quote:

Näkövammaisten liitto vaatii, että taksinkuljettajien pitää jatkossakin läpäistä paikallistuntemusta osoittava koe.
Näkövammaisten liitto on huolissaan liikennepalvelulain muuttamista niin, ettei taksinkuljettajien tarvitsisi enää suorittaa koetta.

Liitto katsoo, että kokeen poistaminen vaarantaisi asiakkaiden ja liikenteen turvallisuutta.

Näkövammaisten mukaan taksikyydeissä on jo nyt ongelmia, kun kaikki kuljettajat eivät tunne edes yleisesti tunnettuja paikkoja.

Liitto on saanut palautetta, joka mukaan osa taksinkuljettajista ei ymmärrä suomenkielisiä ohjeita tai suomenkielistä keskustelua. Kaikki kuljettajat eivät osaa myöskään kirjoittaa katujen nimiä navigaattoriin.

– Paikallistuntemus on oleellinen osa luotettavaa taksiliikennettä ja kuljettajan ammattitaitoa, kuten sujuva suomen kielen taitokin, Näkyvammaisten liitto muistuttaa.

Ja kiva havaita että Iltapaskan harjoittama kansankiihotus on jo alkanut tuottaa pogromeja:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b3111995-c33e-49bb-999f-8f53348dfd7d

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

No. 1 Callie Fan posted:

Looks like social media giants are shutting down potential Russian agents or something.

meanwhile Comrades have infiltrated Finnish military intelligence

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005968908.html?ref=rss

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Hjallis sanoo että joku muu kuin Väyrynen loikkaa huomenna Li-Ike Nyttiin. Ostaakohan se Jokerit samaan syssyyn?

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

doverhog posted:

It is pretty hosed up some USian company can affect Finnish elections like this.

Kyllä kotimainenkin yksityinen sosialistinen media voisi toimia samoin. Eiköhän ainoa vaihtoehto ole että valtio luo julkisen palvelun johon kaikki julkinen keskustelu siirretään.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Make irc use mandatory for politicians and integrate it with government systems

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Ja vittu, irc galleriakin on vielä elossa! Eikö se riitä.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

throw to first drat IT posted:

Now kun Rinne is dying to espanjantautiin, niin anyone mitään ideaa who's the next toivo of SDP

I would vote for Sairaala Bakteeri, s/he has a solid grasp of where our sote services stand.

Double Bill posted:

https://yle.fi/uutiset/3-10606236

Soini voisi viimeistään nyt todeta ettei tästä tule vittu mitään ja läksiä eläkkeelle.

I wonder who'll be next to abandon ship, at least der Meister has publically wished that Niinistö rejoined

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

Rappaport posted:

Twitter on juuri semmoinen ulkolainen palvelu jonka käyttöä kritikoitiin ylempänä langassa.

Mutta vielä tärkeämmin, mihin sää oot taas ittes menny panemaan tuon avataaran kanssa :ohdear:

fyad on näiden foorumeiden seinäjoki, itte pyysi kun sinne meni

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

Rappaport posted:

Siinä on karhuryhmä oven takana jos meilaa Petskulle peppukuvaa

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
joopa joo :jerkbag: mitäs jos antaisitte Börjen itse todistaa olemassaolonsa?

https://twitter.com/BBorgelsson/status/1087802516023189505

https://twitter.com/BBorgelsson/status/1087802136359026688

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Anyway Paavo's got plenty of real breathing coat turning friends
https://www.aamulehti.fi/a/201418846

quote:

Keskustan pirkanmaalaisissa riveissä repeilee. Pitkät ajat puolueessa paikallisesti vaikuttanut Raili Naskali lähti ehdolle eduskuntaan Paavo Väyrysen perustaman Seitsemän tähden liikkeen listoilla.

–Ymmärrettävästi olemme olleet tästä yllättyneitä, kommentoi keskustan Pirkanmaan piirin puheenjohtaja Tuukka Liuha.

–Emme me tästä iloisia ole.

Naskali itse perustelee päätöstään pohjoisella taustallaan, pitkällä tuttavuudella Väyrysen kanssa sekä sillä, että Juha Sipilän hallitus on mennyt "liikaa oikealle kokoomuksen perässä".

Hän ei aio luopua keskustan jäsenyydestä ja haluaa jatkaa Pirkkalan kunnanhallituksessa keskustalaisena.

quote:

Nykyinen Pirkkalan keskustayhdistyksen puheenjohtaja Matti Pirhonen pitää luontevana, että Naskali jatkaa kunnallisissa luottamustehtävissä vanhaan tapaan.

–Ei tämä varmastikaan aiheuta muutoksia. Raili Naskali jatkanee kuntasektorilla normaalisti. Meillä ei ole vielä ollut kunnallisjärjestön uuden hallituksen kokousta, joten en ota enempää kantaa, Pirhonen vastaa.

Eikö ole epäluottamuslause puoluetta kohtaan, että lähtee kilpailevan liikkeen ehdokkaaksi?

–Ei tässä oikeastaan mitään ihmeellistä ole.

I like this lady's reasoning: 1) is from north, 2) likes Paavo and 3) gently caress you Sipilä

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Nähtäisköhän kevään vaaleissa ehdotus palauttaa markka ja viedä Suomi takaisin kultakantaan? (oletan että Mestari ei puhu alumiinitölkkikokoelmastaan)

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Hyvinvointivaltio säilytetään parhaiten kaivamalla syvä onkalo peruskallioon ja sijoittamalla hyvinvointi sinne talteen. Siellä se tulee säilymään muuttumattomana tuhansia vuosia.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

bloom posted:

Actually we should place kokoomus in the peruskallio-hole for thousands of years.

the Morkoks

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

doverhog posted:

Kokoomus must be proud.

https://www.youtube.com/watch?v=7RMQksXpQSk

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
It's huoltosuhde, stupid. Too few nurses? Old people dying prematurely? Good.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

No. 1 Callie Fan posted:

Shock, horror: Juha Sipilä didn't get rich with his engineering ingenuity, instead profiting off from other people's work thru a dormant company.

It is so uncharacteristic of the Center Party that I am having cognitive dissonance right now. :geno:
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/22ca122b-fc6b-3840-97f9-fdf9423eefe9

quote:

Kauppalehti kysyi Sipilältä pääministerin Brysselin-vierailun yhteydessä, onko kirjan kertomus täsmällinen ja miksi Rautaruukki rahoitti lainalla Sipilän holding-yhtiötä.

”Tämä on ihan hölynpölyä tämä homma. Tämä on tarkoitushakuista, tässä vaalien alla tulee varmaan olemaan kaiken näköistä.”

well that clears that up, no need for further questions

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

https://www.youtube.com/watch?v=9N_-zopnwp8

oh by the way, zambo acorn is seeking a state funeral for an alcoholic wife-stabbing jailbird. must be an election year

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
today's fingerpori was timely

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Well, well, well... Sipilä has taken sick leave for a 'flu'. Paavo's time has come.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
onko kukaan sanonut vielä juha :rip:ilä?

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
This is what we call the tunnin juna.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
There would be thousands more but people soon realized that Paskaturku, Paskaoulu, Paskakouvola, Paskavantaa etc. was a needless tautologism.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Ligur sighted

and this is where the rest of you belong

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

El Perkele posted:

69 nenones

:coolfish:

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Niinistö is an anti-semitic Nazi

next: Niinistö clears Hitler's reputation by pointing out that there are zero remaining documents related to the Endlösung signed by him

Nenonen fucked around with this message at 17:51 on Feb 12, 2019

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
mikäs Fryckman-viikko nyt on uutistoimituksilla käynnissä

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/83651097-38cf-48c4-b584-6bbf8f7f2998
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.379340

joka tapauksessa hienoa että kokoomuksella ja persuilla on riittänyt aikaa hoitaa jonkun ex-miljonäärin bineksiä köyhien rankaisemisen ohessa

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

Nenonen posted:

Niinistö is an anti-semiticMuslim Nazi

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
Debate & Discussion › Finnish Politics Megathread III > Hehehähähä. Hienosti ajateltu.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa
If the land didn't want us here then maybe it should have remained under glaciers and sea!

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

Jerry Cotton posted:

I just hate anyone called Saska; it's a pösilö name for pösilö people.

It's a misspelled form of Saksa. Hence why Mr. S.S. is so concerned about bolshevists in 2019.

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

No. 1 Callie Fan posted:

So they've been executing the green agenda?

no, it's Jussi Niinistö who dreams of executing green agents

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Nenonen
Oct 22, 2009

Mulla on aina kolkyt donaa taskussa

Hogge Wild posted:

ensimmäinen on taiteellisesti mielenkiintoinen, toista en ole nähnyt. eikö siinä ollut niitä gandalfeja?

Samaa mieltä, Kaikki tahtoo ei itsessään teoksena ole erityisemmin kohahduttava. KKK:n synty sen sijaan on pelkkää rasistista vihapropagandaa, ei taida ihan mennä 1:1 Lokakuun kanssa ellei sitten joku näe valkolahtareiden viemistä saunan taakse paheksuttavana.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Post
  • Reply