Register a SA Forums Account here!
JOINING THE SA FORUMS WILL REMOVE THIS BIG AD, THE ANNOYING UNDERLINED ADS, AND STUPID INTERSTITIAL ADS!!!

You can: log in, read the tech support FAQ, or request your lost password. This dumb message (and those ads) will appear on every screen until you register! Get rid of this crap by registering your own SA Forums Account and joining roughly 150,000 Goons, for the one-time price of $9.95! We charge money because it costs us money per month for bills, and since we don't believe in showing ads to our users, we try to make the money back through forum registrations.
 
  • Locked thread
smoobles

i want to be clear that i have never killed a byob poster. you might hear things that aren't true, and i want to tell you with 100% truth that i didn't kill a forums member in cold blood, ever.

Adbot
ADBOT LOVES YOU

Bloodfart McCoy

That's a high quality avatar right there.
Please kill me

dogcrash truther
I 'm coming for you smoobles and im not responsible for what happens when i find you

smoobles

Bloodfart McCoy posted:

Please kill me

you should ask someone else because i certainly have no experience killing a something awful goon with a lead pipe

dogcrash truther
you ever stare at the sun with a pinhole camera and think "one day i'm going to toss smoobles into that bad boy with a giant catapult"? me neither. my methods for killing smoobles are much more practical. I owe nothing less to my favorite poster smoobles

dogcrash truther
gently caress smoobles. i refuse to disambiguate this sentence

GODSPEED JOHN GLENN


I put my thumb up my bum and shut one eye, and my thumb blotted out the planet Earth.


I've never killed a smoobles, but anything is possible

saboten

what did you do with my best friend nomates if you didnt kill him? he's gone. theres a nomates shaped hole in my heart and it's disgusting

smoobles

i was no where near this incident, i was at home playing shadows of mordor as i often do, when i heard the terrible news

cute anime girl

die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die die

GODSPEED JOHN GLENN


I put my thumb up my bum and shut one eye, and my thumb blotted out the planet Earth.


saboten posted:

what did you do with my best friend nomates if you didnt kill him? he's gone. theres a nomates shaped hole in my heart and it's disgusting

Bloodfart McCoy

That's a high quality avatar right there.
*about to kill millions of sperms*

treasure bear

saboten posted:

what did you do with my best friend nomates if you didnt kill him? he's gone. theres a nomates shaped hole in my heart and it's disgusting

we can't even make rip nomates images because of his current... last avatar *wipes tear*

Einsteins Kegels

by R. Guyovich
ban smoobles

Lil Cunty


smoobles posted:

i was no where near this incident, i was at home playing shadows of mordor as i often do, when i heard the terrible news

between shadows of mordor and smoobles' all-consuming love of dairy antiquing i fail to see how he could have had time to kill nomates

treasure bear

these are the eyes of a murderer, no light in them, only evil

heard u like girls


this is kinda scary smoobels i thought it was innocent childsplay

WindmillSlayer

smoobles and i engaged in consensual corpse play

WindmillSlayer

lay there with ice bags on you you naughty bitch

smoobles

the mere suggestion that i killed a prominent byob poster in his own home, beaten 17 times with a pipe, is as offensive as it is incorrect

WindmillSlayer

ugh that makeup mimicking the liver mortis is turning me on

WindmillSlayer

put me in the tray. do it. put me in the loving tray <- im saying it with my eyes cuz corpses dont talk

Bo-Pepper

Want some rye?
Course ya do!

mailorder bees

FLUFFERNUTTER

smoobles posted:

the mere suggestion that i killed a prominent byob poster in his own home, beaten 17 times with a pipe, is as offensive as it is incorrect

thats exactly what a murderer would say

alnilam


Danny has written on the wall in lipstick, "SMOOBLED AGAIN"

Just Burgs

Your honor, my client, Smoobles, has suffered severe mental trauma at the implication that he killed Captain No-Mates by beating him savagely over the head 17 times with a lead pipe on October 22, 2014 at exactly 10:15 PM. You must acquit!!

GODSPEED JOHN GLENN


I put my thumb up my bum and shut one eye, and my thumb blotted out the planet Earth.


Einsteins Kegels posted:

mutilate smoobles

google THIS

I'm not saying it's anything other than coincidence but "smoobles" and "nomates" share three letters

Bo-Pepper

Want some rye?
Course ya do!

alnilam posted:

Danny has written on the wall in lipstick, "SMOOBLED AGAIN"

Bo-Pepper fucked around with this message at 18:41 on Nov 3, 2014

GODSPEED JOHN GLENN


I put my thumb up my bum and shut one eye, and my thumb blotted out the planet Earth.



selbooms cissalc

Bo-Pepper

Want some rye?
Course ya do!

smoobles

all of these photos are doctored. there is no evidence that i beat nomates to death with a pipe, 17 times, at 10:15 pm october 22nd. this is pure insanity.

Slot


alnilam posted:

Danny has written on the wall in lipstick, "SMOOBLED AGAIN"

GODSPEED JOHN GLENN


I put my thumb up my bum and shut one eye, and my thumb blotted out the planet Earth.


GEExCEE

2–3 days: Discoloration appears on the skin of the abdomen. The abdomen begins to swell due to gas formation.
3–4 days: The discoloration spreads and discolored veins become visible.
5–6 days: The abdomen swells noticeably and the skin blisters.
2 weeks: The abdomen is bloated; internal gas pressure nears maximum capacity.
3 weeks: Tissues have softened. Organs and cavities are bursting. The nails fall off.
4 weeks: Soft tissues begin to liquefy and the face becomes unrecognizable. Classic Smoobles.

saboten

GEExCEE posted:

2–3 days: Discoloration appears on the skin of the abdomen. The abdomen begins to swell due to gas formation.
3–4 days: The discoloration spreads and discolored veins become visible.
5–6 days: The abdomen swells noticeably and the skin blisters.
2 weeks: The abdomen is bloated; internal gas pressure nears maximum capacity.
3 weeks: Tissues have softened. Organs and cavities are bursting. The nails fall off.
4 weeks: Soft tissues begin to liquefy and the face becomes unrecognizable. Classic Smoobles.

lmao

Fax Sender

kiss my ass




ulvir

heard u like girls


ahahahaha

Adbot
ADBOT LOVES YOU

GODSPEED JOHN GLENN


I put my thumb up my bum and shut one eye, and my thumb blotted out the planet Earth.


  • Locked thread